niedziela, 13 maja 2012

Ogłoszenia parafialne

Dziś caaały dzień spędzam w łózku:) 
W końcu!! Po paru tygodniach jedna taka niedziela nie zaszkodzi:P
Za godzinke wyskocze do parku na mały jogging i znów do łożka.


Jak obiecałam - dziś rozwiązanie mini 'konkursu'
trzeba było odpowiedzieć na pytanie:  co znajduje się na zdjęciu:

Poprawna odpowiedź..


KOKOS!!:D

taaak, też się zdziwiłam na początku, a jednak:)
Jest jeszcze w łupinie, z której robi się np. podpałki:)

Jako, że były tylko 2 poprawne odpowiedzi,
postanowiłam nogrodzić obie osoby:)




Jedna otrzymuje naszyjnik z sówką, druga z konikiem na biegunach:)
Dziewczyny, odzywam się do Was na maila:)



+  doszła przesyłka z moją wymarzoną spódniczką (taka sama była w ZARZE za 130zł)
iiiiiii
jest za duża;/
Zawsze jak zamawiam od tego sprzedawcy na ebayu, muszę wybrać rozm większy, bo mają dziwną, zaniżoną rozmiarówkę.
Ale tym razem uznali, że rozmiary będą się zgadzały i tak oto mam za dużą spódnicę;/

Więc jeżeli ktoś taką szukał w rozm M to zapraszam do odkupienia:P
dałam za nią 22 dolary, co wyszlo ok 67zl:)
taka sama jak na zdjęciu, ale jak coś mogę podesłać fotki. 
jakby co: paulas@vp.pl

10 komentarzy:

  1. spódniczka cudowna, ale ja już mam swoją ;) Szkoda,że za duża!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh nie mogę się doczekać, już podaję dane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna jest, ale akurat na mnie by byla za duza :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAPRASZAM NA ROZDANIE http://nikivonmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję za odwiedzenie mojego bloga. Dodaję do obserwowanych bo super tutaj! a spódnica śliczna ale też nie mój rozmiar:/ może sprobuj przerobić u krawcowej? szkoda takiej perełki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ciezko bedzie przerobic, i zapewne bedzie kosztowac mnie to drugie tyle:(
      ale zobacze, jak sie nowa wlascicielka nie znajdzie,to bede musiala sie zastanowic nad krawcowa;)

      Usuń
  6. ładna, niestety za mała:/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna, ale już swoją mam i kolejnej nie potrzebuję ;)) a z tym kokosem to niespodzianka ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda,że za duża - przerób, nie powinno dużo to kosztować ;) (chyba;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ze co?! to kokos?! wow! az trudno uwierzyć ;)
    a co do spódniczki to na serio znajdź dobrą i tanią krawcową...powinna mało wziąć ;) ja znam jedną co np za zwężenie spodni bierze 15 zł.. a wiadomo że ze spódniczką będzie mniej do robienia;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...