środa, 2 maja 2012

GIVEAWAY!!!

Jako, że wiosna już w pełni, a aparat już do mnie wrócił, więc posty będą się pojawiać częściej,
to czas na wcześniej zapowiedziany mały konkurs na rozkręcenie bloga;)
Do wygrania świetna kopertówka, w kolorze camelowym - pasującym do praktycznie każdej stylizacji:)
dodatkowo ma doczepiany krótki i długi pasek, więc można nosić ją jako listonoszkę;)


Aby wziąść udzial w losowaniu nie trzeba wiele zrobić:)
wystarczy:
1. Dodać mój blog do obserwowanych Google+
2. Napisać komentarz (tylko jeden!) pod tą notką z mailem (przez który w razie wygranej będę się kontaktować)
3. W trakcie trwania konkursu (tj 01.05.12 - 15.05.12 g 23.59) dodać jeszcze jeden komentarz pod jakimkolwiek innym postem.

Wygrywa jedna osoba, wyłoniona poprzez losowanie;)
Pamiętajcie 1-15.05.12r
i 3 warunki do spełnienia;)

Pozdrawiam!:*


54 komentarze:

  1. świetna ta kopertówka :)
    biorę udział :) to mój email :
    sweet-kind-of-rebellion2012@wp.pl

    Pozdrawiam :)
    Joasia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem wierną fanką
    pozdrawiam serdecznie i zycze jak najwięcej czytelników bo zasługujesz :)
    taitamta@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział !
    Alice1996@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna torebka, może dopisze mi szczęście (:
    shaaunee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. może akurat mi się uda :D

    kleszyk.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kopertówka ;)

    rousseroulette@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torebka!!! Chętnie powalczę o nią ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie http://artdiy.blogspot.com/

    darart87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. och boska, przydalaby mi sie, a jutro moje urodziny, moze w koncu usmiechnie sie do mnie szczescie w konkursie:P....
    fikolajek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna kopertowka. Tez o nia powalcze. Dodaje do obserw.
    cartnett@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  10. karolinaslonka@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział :)
    kejt505@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za zaproszenie do tego rozdania:)
    didi96@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ajbi.poison@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i przyznam,że Twój też mi się spodobał :)
    Obserwuję :)
    maciejczakk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna kopertówka :)
    magdappk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też :-)
    apart_18@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. katarzyna.pacut7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna... mmm az sie rozmarzylam;)

    nakedlunchy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. midori612@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jest <3! I wygląda jak skórzana:)
    madzia.rokitka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna kopertówka :) pinkbubbles0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O mamo, wszędzie takiej szukam.
    anetka13mikolaj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszędzie szukałam takiej kopertówki , ten odcień faktycznie pasuję do większości zestawów ! :) a co tam również powalczę o nią .
    :) dodaje do obs.
    ness.vanessapieretti@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, że uda mi się wygrać, bo kopertówka jest naprawdę cudowna :)
    Wamanda16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. rita.twardziak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kopertówka przepiękna!
    mam nadzeję że chociaż raz mi się poszczęści:)

    mój e-mail: asiulka.slazak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. martakk123@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. torebka jest niesamowita! mam jeszcze sporo miejsca w szafie, uważam że będzie idealnie tam pasować :D uważam, że będzie idealnie pasować, do kolorów modnych tej wiosny, poza tym jest to jeden z moich ulubionych kolorów jeżeli chodzi o dodatki :)
    e-mail: asia061994@wp.pl

    pozdrawiam, Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mój e-meil:
    karolciaqq1@tlen.pl
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...