środa, 9 maja 2012

Isles and Glaciers - Hills Like White Elephants

1,5 tyg temu byłam z moim psem u weterynarza, ponieważ miała  duży brzuszek i 'dostała mleka". Zaniepokoiłam się tym bardziej, że ost cieczkę miała w październiku, także ciąża by odpadała.
Weterynarz powiedział, że na "100% to nie jest ciąża, tylko znów problemy w powiększoną wątrobą".
Tak, wczoraj przyjełam poród 2 szczeniaków.
To jest NIEPOKALANE POCZĘCIE, zapraszam, niedługo zaczną się pielgrzymki.

A poza tym ciedzienny 'outfit', czyli zwykły zwyklak, bo z reguły ubieram się po 'zwyczajnemu";p
Tym razem pomęczyłam się trochę z samowyzwalaczem, ale efekty i tak gorzej niż mierne:P








bluzka bersha
legginsy vero moda
kurtka,botki zara
torebka mango
od razu uprzedam: kurtka, buty i torebka beda sie tu przewijac caly czas;p





Przypominam o konkursie!!
do wygrania świetna kopertówka xl!
i pamiętajcie, aby wziąść udział w losowaniu, trzeba spełnić wszystkie 3 punkty! A zauważyłam, że niektórzy o tym zapomnieli:)

Pozdrawiam:*

14 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...