środa, 16 maja 2012

and the winner is..

Wreszcie nadszedł czas rozwiązania konkursu!:)
Wystarczyło dodać mój blog do obserwowanych Google+, oraz napisać 2 komentarze.
Zgłosiło się 47 osób.
Wyłoniłam jedną osobę, poprzez losowe.pl



a osobą, która jako 32 dodała komentarz jest:

Gratuluję!!:):)

Odzywam się do Ciebie poprzez email:P



A Wy dziewczyny, się nie martwcie, dalej bądzcie aktywne, bo szykuje się kolejny konkurs, tylko muszę przemyśleć nagrodę:) Chyba, że Wy macie jakis fajny pomysł?




btw.  Pora wyciągnąć 'stare śmiecie"




6 komentarzy:

  1. Jakbym mojego Fada widziała :D słodka mordka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciezczyni :) Pozdrawiam :) masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni:)
    A psiaczek słodki! Mój yorkuś właśnie smacznie śpi (i chrapie!:P) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wygranej :) jaki slodziak na zdjeciu!

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziękuję:)))), czekam tylko aż cudeńko wpadnie w moje ręce:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...