środa, 16 lutego 2011

DIY: jeansowa kopertówka

Co zrobimy z kawałka kartonu po suszarce i 1zł w portfelu? Zapewne wiele rzeczy nie przychodzi na myśl..

Kupiłam kiedyś w Sh wieelką jeansową spódnicę za 1zł, nie wiem nawet po co, nie mialam zamiaru jej zmiejszac czy przerabiac, jednak w tamtym momencie uznałam to za dobry zakup.
Wczoraj, prawie 3 mies. od zakupu spódnica stała się głównym czynnikiem stworzenia modnej, poręcznej i bardzo niedrogiej kopertówki.

Na kopertówkę potrzeba:
- karton ok 25 x15
- material ok 28x18 i 25x15
- material na falbany
- nici
- zwykla i gruba igłę
- naparstek ( chyba, że ktoś ma palce ze stali, bo inaczej ciężko bedzie przebić igłę przez 2 warstwy kartonu)
- zapięcie ( trzeba uważac z zapieciami magnetycznymi, ponieważ są za mocne i moga rozerwać karton pry otwieraniu. Ja niestety mialam tylko takowe zapięcie, wiec zabezpieczalam karton kawalkiem blaszki)

oraz 2-3h wolnego:) i DO ROBOTY!

1. Odrysowujemy i wycinamy kształt kartony - trzeba pamietac o zostawieniu ok 1cm z każdej strony!

2.  Korzystając z grubej igły i z podwójnie złożonej nici, przyszywamy wierzchni materiał.

3. Teraz przyczepiamy dolną część zapięcia, a nastepnie przyszywamy podszewkę;)

Po przyszyciu podszewki mocujemy górne zapięcie;)

4. Z reszty materialu wycinamy kółka o średnicy ok. 5-8cm( wtedy falbana będzie wyglądać mniej wiecej jak u mnie). Okręgi zszywamy na ksztalt kwiatków.

5. Teraz zostaje nam przyszycie kwiatków do kopertówki i cieszenie sie z efektów;)


Zrobiłaś? Wrzuć link ze zdjeciem w komentarzach! Chetnię zobacze Twoje efekty:)

blogi.szafa.pl/lezysz

9 komentarzy:

  1. mega świetny pomysł, choć za jeansem nie przepadam, ale jutro spróbuję z innymi materiałami. ale co do tych kwiatków, też wiem, że są fajne :P pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. super! :) ja sobie już taką wyobrażam w mojej kolekcji w kolorze pudrowego różu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę zrobić sobie dzisiaj koronkową, zobaczę, czy będę miała tyle samozaparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;)
    Napewno skorzystam. Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW może po południu spróbuje bo teraz troszkę późno ;)

    Wbijaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, niestety nie mam żadnych zdolności krawieckich :) Też lubie projektować ,ale bardziej na kartce ;* Zapraszam do mnie <3 Dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. http://kwejk.pl/obrazek/173174/chi%C5%84ski,horoskop.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo, Twoja kreatywność mnie powala:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszła super ale wielkość - jak mały porfel. Wymiary sa nietrafione

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...